
صحنه ورزشهای الکترونیکی نیز هر سال که میگذرد قویتر میشود و مسابقات PUBG Mobile از نظر تعداد بینندگان بسیار موفق بوده است. مخاطبان بازی دلیل مهمی است که چرا بسیاری از استریمرها نیز رشد مداومی را به خصوص در کشورهایی مانند هند تجربه کرده اند.
با این حال، این عنوان در چندین کشور، از جمله هند، با ممنوعیت هایی مواجه شد که منجر به تغییر بسیاری از یوتیوبرها به بازی های دیگر شد. بسیاری از سازندگان هندی پس از راهاندازی آن شروع به تولید محتوای BGMI کردند ، اما بسیاری از یوتیوببرهای معروف دیگر کشورها به بازی اصلی پایبند هستند.
توجه: یوتیوببرهای BGMI حذف شدهاند.
YouTubers موبایل PUBG با بیشترین مشترک در سال 2022
1) Ruppo
آمار کانال تا 28 مارس 2022:
- مشترکین: 4.18 میلیون
- تعداد بازدید: 551.95 میلیون
- فیلم ها: 686
Ruppo از آوریل 2019 در یوتیوب فعال بوده است، زمانی که او شروع به آپلود ویدیوهای مربوط به مجموعه های kill و نکات برجسته گیم پلی کرد. طرفداران گهگاه می توانند محتوای مربوط به رویدادها و مجموعه های درون بازی، از جمله پوسته های انحصاری را مشاهده کنند.
2) Tacaz Gaming
آمار کانال تا 28 مارس 2022:
- مشترکین: 6.92 میلیون
- کل بازدید: 1.08 میلیارد
- ویدیوها: 603
Nguyễn Trọng Tưởng نام خالق بازی Tacaz است که در فوریه 2019 ایجاد شد. نگویان اصالتا اهل ویتنام است و در آوریل 2019 شروع به ارسال محتوای PUBG در کانال خود کرد.
در ابتدا، Tacaz Gaming مونتاژهای گیم پلی را به نمایش می گذاشت، اما یوتیوبر ویتنامی با گذشت زمان شروع به تفسیر در ویدیوهای خود کرد.
3) Levinho
آمار کانال تا 28 مارس 2022:
- مشترکین: 10.80 میلیون
- تعداد بازدید: 1.94 میلیارد
- ویدیوها: 1696
همانطور که خود مرد ادعا می کند، لوینیو اولین استریمر موبایل PUBG/PUBG است که یک میلیارد بازدید در یوتیوب داشته است. یوتیوببر سوئدی تنوع زیادی در محتوا ندارد، اما کانال او ویدیوهای همکاری ویژه با سازندگان دیگری مانند wynnsanity و Panda دارد.
4) panda
آمار کانال تا 28 مارس 2022:
- مشترکین: 11.60 میلیون
- کل بازدید: 1.84 میلیارد
- ویدیوها: 1359
پاندا یکی دیگر از کاربران یوتیوب از سوئد است. با این حال، او محتوای متفاوتی را ارائه میکند که شامل ویدئوهای واکنش، وبلاگها، تورهای استودیو/تنظیمی، آهنگها و موارد دیگر میشود.
به غیر از کانال اصلی، او کانال های دیگری دارد که محتوای متفاوتی مانند فیلم های کوتاه و واکنش نشان می دهد.
5) أترو/Atro
آمار کانال تا 28 مارس 2022:
- مشترکین: 12.30 میلیون
- تعداد بازدید: 2.05 میلیارد
- ویدیوها: 1437
از زمان نگارش این مقاله، Atro مشترک ترین یوتیوبر PUBG Mobile در سراسر جهان است. اگرچه او اهل هلند است، اما پخش کننده جایگاه خود را در تولید محتوا با تفسیر عربی پیدا کرده است.
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.